Dobre Tęczowe Kolcze naręczaki Chwały
Wartość: 14 361
Ochrona: 8
Typ: Rękawice (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%
+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha
+3 do szczęścia
+42% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Siła: 36
Poziom: 22
====================================================================
Muszkieterski Dublet Koncentracji
Wartość: 15 162
Ochrona: 14
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%
+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha
+1 do zwinności (+1)
+24% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+27% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Zwinność: 42
Poziom: 21
====================================================================
Barbarzyńskie Skórzane spodnie Koncentracji
Wartość: 9 819
Ochrona: 5
Typ: Spodnie (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha
-2 do taktyki
-2 do sprytu
+4 do siły (+1)
+7 do żywotności (+1)
+30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Zwinność: 35
Poziom: 19
====================================================================
Zbójecki Pas Koncentracji
Wartość: 5 631
Ochrona: 3
Typ: Pas (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 2%
+1 do odporności na magię ognia
+1 do odporności na magię wody
+1 do odporności na magię ziemi
+1 do odporności na magię powietrza
+1 do odporności na magię ciała
+1 do odporności na magię ducha
+12% szans na powodzenie szpiegowania (+1%)
+30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Zwinność: 33
Poziom: 19
====================================================================
Dobry Ułański Kordzik Plagi
Wartość: 11 796
Obrażenia: 51-57
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
(Broń zabójcy)
+18% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+10 do obrażeń od magii ciała (+5)
Wymagania:
Siła: 53
Zwinność: 45
Taktyka: 61
Poziom: 32
====================================================================
Górski Naszyjnik Osy
Wartość: 16 200
Typ: Amulet
+8% zwiększone działanie magii ziemi (+1%)
ignoruje 4% ochrony przeciwnika (+1%)
Wymagania:
Poziom: 27
====================================================================
Wyj±tkowe Życiodajne Żołnierskie buty Chwały
Wartość: 15 422
Ochrona: 8
Typ: Buty (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+1 do odporności na magię ognia
+1 do odporności na magię wody
+1 do odporności na magię ziemi
+1 do odporności na magię powietrza
+1 do odporności na magię ciała
+1 do odporności na magię ducha
+7% szybkości regeneracji życia (+1%)
+36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Siła: 43
Poziom: 27
====================================================================
Zdrowotny Sygnet Fal
Wartość: 15 776
Typ: Pierścień
+7 do żywotności (+1)
+10 obrażeń od magii wody (+5)
Wymagania:
Poziom: 29
====================================================================