Dobra Stabilna Włosiennica Chwały Zamknij
Wartość: 576
Ochrona: 4
Typ: Napierśnik (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+15% do odporności na magię powietrza (+1%)
+42% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Wiedza: 10
Inteligencja: 10
Poziom: 1
====================================
Wyjątkowy Ułański Wełniany szkaplerz Powietrza Zamknij
Wartość: 7 884
Ochrona: 8
Typ: Napierśnik (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha
+18% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+7% zwiększone działanie magii powietrza (+1%)
Wymagania:
Wiedza: 23
Inteligencja: 29
Poziom: 11
=============================================
Górski Wełniany fez Żywotności Zamknij
Wartość: 2 160
Ochrona: 2
Typ: Hełm (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+1 do odporności na magię ognia
+1 do odporności na magię wody
+1 do odporności na magię ziemi
+1 do odporności na magię powietrza
+1 do odporności na magię ciała
+1 do odporności na magię ducha
+8% zwiększone działanie magii ziemi (+1%)
+5 do żywotności (+1)
Wymagania:
Wiedza: 16
Inteligencja: 20
Poziom: 6
==================================
Krwawe Guślarskie aksamitne rękawice Lasu Zamknij
Wartość: 4 569
Ochrona: 3
Typ: Rękawice (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha
+10 do punktów życia (+10)
+13% do odporności na magię ziemi (+1%)
+12% do odporności na magię powietrza (+1%)
Wymagania:
Wiedza: 25
Inteligencja: 31
Poziom: 12
=========================================
Wyjątkowy Zbójecki Wełniany sznur Duchów Zamknij
Wartość: 4 258
Ochrona: 4
Typ: Pas (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+1 do odporności na magię ognia
+1 do odporności na magię wody
+1 do odporności na magię ziemi
+1 do odporności na magię powietrza
+1 do odporności na magię ciała
+1 do odporności na magię ducha
+11% szans na powodzenie szpiegowania (+1%)
-7 many na turę
+12% szans na unik (+1%)
Wymagania:
Wiedza: 26
Inteligencja: 33
Poziom: 13